woensdag 27 april 2011

Challenge hobbyfarm / april


Zo nu en dan doe ik eens mee aan de challenge van hobbyfarm.
Dit is mijn bijdrage , en nu maar hopen dat ik win.
De foto werd een aantal jaren gelden genomen - mijn dochter Elke was toen 13 jaar en is nu 16 jaar.
Het is verbazend hoe snel ze veranderen en volwassen worden.De All star schoen die op de foto nieuw waren heeft ze gedragen tot er gaten in zaten ....
De vlinder is een overblijfsel van een ketting van haar en het slot onderaan komt van een oude kast die we gerestaureerd hebben - zo zie je dat scrappen ook nog wel lukt met scrap (= afval)
En nu maar duimen .....
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...