zaterdag 24 maart 2012

scrappen


Gisterenavond zat ik aan mijn crea tafel (= living tafel) ik had in de namiddag mijn bureau van de winkel gekuist  en al het ovrbodig opzij gelegd .Zo lagen er twee mapje van in de jaren stillekens te wachten op ofwel de papiercontainer ofwel mijn scraphanden. Gelukkig voor de mapje ( en nadien gezien ook voor mij ) werden het mijn scraphanden. Ik heb wat papier genomen ,restje lint en stof en ben aan het knippen en plakken geslagen. Vooraf had ik geen idee wat het zou worden . Uiteindelijk werd het een kaftje waar ik mijn ontwerpen en ideeen voor rokjes in ga bewaren (vandaar het rokje op de voorkant ). het tweede mapje ligt nu nog te wachten op zijn makeover , maar dat is voor later.Morgen lekker naar de stoffenbeurs in Kortrijk op zoek naar nog meer stofjes voor mijn quilt - stofjes voor jurkjes voor mijn dochter - stofjes voor nog meer rokjes - stofjes voor de stofjes ......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...