woensdag 23 mei 2012

nieuw project


Ik ga volgende maand met mijn mama op reis naat Engeland / Cotswolds.
Het is een busreis. Nu kan ik niet stilzitten zonder iets te doen , dus ben ik opzoek naar "iets" dat ik kan doen op de bus  ---- HAKEN.
Ik ben alvast begonnen met een granny square te haken - mijn eerste idee was om  20 granny te haken , ze aan elkaar te naaien tot een handtas en de tas daarna te vervilten. Maar nu ik bezig ben vraag ik mij af of het niet mooie zou zijn moest ik een groot vierkant haken - het daarna overhoeks dichtplooen en er frienzen aan zetten zodat ik een soort omslagdoek/sjaal krijg voor volgende herfst ...
Ik zie wel - het is alvast leuk om te haken ....
Posted by Picasa

1 opmerking:

  1. ziet er leuk uit.. en inderdaad is het heel lekker om onderweg iets om handen te hebben.
    Maar misschien wil je dan ook wel een heleboel zien. Wat leuk dat je met je moeder zo'n reis kunt maken.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...