woensdag 17 oktober 2012

quilt deken


Al een tijdje ben ik bezig , en nog een tijdje zal ik bezig zijn.
Dit deken maak ik voor mijn jongste tiener dochter, ze wil hem groot genoeg voor op een twijfelaar bed (zo een bed tussen een 1 pers en 2 persoonsbed).
Ik moest hem dus breder maken . Hij zit nu op de goede breedte , maar moet nu nog lang genoeg gemaakt worden.
De kleuren doen mij denken aan een "echte puber" die maar niet kan kiezen welk kleur hij nu het liefst ziet .....
Het is de bedoeling om na het machinaal naaien van alle lapjes de quilt met de hand te doornaaien.
Ik schrijf wel  - Het is de bedoeling - eens ik zover ben zie ik wel weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...