zaterdag 27 april 2013

sjaal haken


Ik heb via de blog van
http://wiekevankeulen.blogspot.be/
heb ik het  haakpatroon aangekocht  voor de sjaal.

Tijdens de laatste vakantie ben ik eraan begonnen.
Het starten is wat telwerk en dus  - vindt ik althans - iets minder leuk,
maar nu
is het patroon zeer ontspannend om te haken.
Ik doe meestal iedere avond een toertje of twee (er staan 300 steken op )
dus tegen volgende winter zou hij af moeten zijn.
Nu ga ik nog opzoek naar een stof om er
een mantel bij te maken ...
Zo blijft een mens bezig



Omdat mijn bolletje wol niet alle kanten zou
uitrollen tijdens het haken
heb ik van een koffieblik (koffie van de Cloruyt)
een wol houder gemaakt .
De doos heb ik met een scrapvel beplakt (houtlijm lukt)
In het deksel een gaatje
en een gleufje
En klaar is de doos

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...