woensdag 7 augustus 2013

mijn kleedje is

     
                                                                   Mijn kleedje is af
                                         
                                                            Stof is van de stoffenbeurs  
                                                        Riempje uit de solden van Bell & BO
                                                         Ketting kocht ik ooit in de Zeeman
                                     Ik ben nu bezig hetzelfde kleedje te maken voor mijn dochter

1 opmerking:

  1. die is leuk geworden. Vind de kleur ook erg mooi, ga je nog veel plezier van hebben.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen

ZWARTE JAS + SHIRT MET STREEPJE

Al een tijdje geleden af , maar nu pas tijd genomen om hem te posten. Mijn zwarte jas. Patroontje in de naailes getekend met dank a...