donderdag 12 september 2013

                                              Ik had nog een zomerstofje liggen.
                                             Dus hoogtijd om er iets uit te maken.

De stof heb ik gekocht omdat ik de kleuren mooie vindt.
Het is een dunne tricot stof en dus niet gemakkelijk in bedwang te houden onder de naaimachine.
Maar met een nieuwe naald en veel geduld zal het mij wel lukken.
de patroon haaalde ik uit de burda van augustus.
Nu heb ik altijd last met de maten van burda - als ik mezelf meet en ik vergelijk de gemeten maten met de maattabel die vooraan in de burda staan dan zou ik een maat 40 hebben .  Als ik dan iets naaie volgens deze maat ishet altijd te groot. Dus nu tekende ik een 38 uit. Hopelijk is het nu niet te klein.

                        

1 opmerking:

  1. Dat is zeker een mooi stofje, ga voor je duimen dat ie goed is. Ben wel benieuwd hoor als ie klaar is.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...