donderdag 13 februari 2014

Nog altijd in het groen.

                         
                                                          Groene bloemen uit restjes wol .
                                                   Wat ik ermee ga doen weet ik nog niet, 
                                                     maar het maken van deze bloemen is 
                                                       leuk - eenvoudig en vlug klaar , 
                                                         wat wil een mens nog meer ?
               Als ik er nu heel veel maak , zou ik ze aaneen kunnen naaien en er een sjaal van maken.
               Als ik er minder veel van maak, kan ik ze op een handtas naaien als decoratie.
               Als ik er super veel van maak, kan ik een deken maken ........
                              
                                 Met andere resten wol heb ik aan een stuk sjaal een stuk gehaakt.
                              
                                                         Mijn collectie mutsen wordt groter.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...