woensdag 6 augustus 2014

Schouderdoek in ruit-ajourpatroon

                                          
                                     Met vol van Lana Grossa ben ik een nieuw project gestart.
                                           Patroon komt uit LACE boekje van Lana Grossa.
                            Het merk was voor mij onbekend , maar tijdens mijn verlof aan zee 
                                 kwam ik een breiwolwinkeltje tegen die deze garen verkoopt.
           Was het de inspiratie van de zee of reeds  de herfst die zich begint te laten voelen 
                                                            door de  vochtige avonden....
        
                                    Het garen is een fijn draadje bestaande uit wol en zijde.
                        Eens je het patroontje enkele keren gehaakt heb is het niet moeilijk , 
                       maar in het begin was het toch oppassen om geen foutjes te haken. 
                   De wolkost 17 € per bol , niet goedkoop maar met 2 bollen heb je genoeg.

1 opmerking:

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...