donderdag 4 februari 2016

Een vlugge handtas

    
                                     
Handtassen , nooit heb je er genoeg !
Ik recupereerde de handvatten van een oudere handtas.
Uit een overschot knipte ik 5 lappen, naaide die aan elkaar en hopla een handtas.....
Een grootte drukknop zorgt ervoor dat de tas dichtknalde, eenvoudig maar handig.
Als voering knipte ik terug dezelfde 5 lappen uit een teddystof, naaide die aan elkaar .
Zorgde ik ervoor dat er een binnenzakje kwam groot genoeg voor mijn GSMen hopla binnenvoering klaar.
De 2 tassen naai je dan binnenstebuiten in elkaar en klaar is ze.
Op naar de volgende

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...