vrijdag 15 juli 2016

Gebreide sjaal

 Geinspireerd door een model dat ik zag bij   Breirijk /De pinte maakte ik (uh eigenlijk mijn mama) de sjaal. Ik was begonnen met de hand breinaalden nr 5 maar het was niet mooi en niet leuk om te breien. Dan maar de mama gebeld met de vraag of zij het zag zitten om dit met haar breimachine te breien, In enkele uren was hij af .......
Het is eigenlijk een lap van 52 x 140 cm die aan een kant voor een deel dichtgenaaid is.
Ideaal voor de koudere avonden aan zee!
Dan u mama !

Wol Lana Grossa Silkhair Print  - 2 kluwen
Afbeeldingsresultaat voor lana grossa silkhair

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...