donderdag 2 februari 2017

BROTHER SCAN EN CUT

Dit is mijn eerste eigen ontworpen t-shirt !
De sjablonen waarmee ik op de stof hebt gesjabloneerd maakte ik met de brother scan en cut.
Het leuke aan het zelf maken van t-shirt is dat je de kleuren perfect kan afstemmen op de outfit.
De gillet breide mijn mama  met een singer breimachine  / wol is Lana Grossa.

De kleur van de letters life zijn dezelfde als de gillet. / verf = Marabru
Het blauw van de blokjes is de kleur van mijn eerder gemaakte jasje.

Na sjabloneren moet je alles fixeren met een strijkijzer. Ik heb de t-shirt reeds gewassen  en alles blijft perfect

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...