zaterdag 5 september 2009

September - de nieuwe start .....


Na een aantal jaren niet meer getekend te hebben heb ik mij terug ingeschreven in de kunstacademi hier in de buurt (Deinze - Belgie)
De academie werkt niet met opdrachten - je doet wat jezelf wilt - maar er zijn leraars die je begeleiden - advies geven.
Dit is mijn eerste werkje .
Ik zou graag op basis van dit vitamine poppetje varianten maken en uitwerken op verschillende materialen.
De inspiratie komt van Suzi Blu's " les Petit Academie " . Haar werkjes vindt ik prachtig , ik wordt er blij van als ik er naar kijk.
Ze heeft een mooie website en je kan bij haar cursus lopen.
Ik laat jullie later nog wel enkel uitwerkingen zien .
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...