dinsdag 27 oktober 2009

Harten


Nadat ik jaren bij na niets heb genaaid ben ik terug achter mijn machine gekropen.

Ik moet wel nog een aantal dingen terug oppikken (naaien in fijne stof lukt voorlopig niet - mischien mijn machine eens reinnigen ? )
Voozichtig ben ik terug begonnen met eenvoudige dingen.
De harten zijn een van mijn eerste resultaten.
Daar ik met lood bezig was de poten van mijn bloembakken af te werken (zie vorig bericht ) heb ik met de overschot kleine hartjes geknipt , vlug een gaatje erin en ik had een mooie accent (wel even goed de handen wassen na werken met lood !!).
De harten zijn gevuld met volumevlies - maar je kan er gerust stro indien met bv lavendelgeur.

Ik ben van plan een reeks te maken in rode tinten - om ze met kerst in de kerstboom te hangen.
Zij die wensen te weten hoe ze gemaakt worden , mogen altijd een mailtje sturen of een berichtje achterlaten.
Ik neem dan wel contact op.
Zo dat was het voorlopig en tot later
Groeten Martine
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...