woensdag 28 oktober 2009

Kerst - attenties


Ik ben druk bezig om kleine kerstattenties te maken voor alle meiden (= nichten van mijn dochters ).
Hier zie je al eentje (prototype).
Ik wil ze nog meer personaliseren - door er bv een tekst op te sjabloneren. daarvoor moet ik d stof wel eerst eens voorwassen.
In totaal moetn er 5 tasjes zijn. De meiden kunnen ze gebruiken als makeup tasje ..... ...
Mischien ook nog een ide als cadeautje voor de mama en de oma - tantes....

Zoals je ziet ben ik volop aan het naaien , maar niet getreurd voor het scrappen.
Nu zaterdag ga ik een cursus volgen bij '' Hobby-Farm '' Birgit Koopsen komt en we maken een boekje - met stof ????

Groeten Martine
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...