donderdag 17 juni 2010

Crop Tanya Watts bij Hobbyfarm


Kijkkastje
Zaterdag 12 juni ben ik gaan croppen bij Hobbyfarm - mijn favorite scrapwinkel in Eeklo .
Het werd een kijkkastje. De crop werd gegeven doo Tanya Wattshttp://tanyawatts.blogspot.com/
We kregen een blanco kastje en hebben dit geschilderd en bewerkt in 2 of meerdere kleuren , het leuke was dat iedereen andere kleuren gekozen had en het allemaal totaal verschillende kastjes werden.
Kijk maar eens op de blog van Hobbyfarm. http://hobbyfarmblog.blogspot.com/

Alle vakje zijn ingevuld met verschillende technieken die we op andere materialen ook kunnen gebruiken - zeer intersessant.
Het kastje kan je voor verschillende toepassingen gebruiken , een verzameling vingerhoedjes of zoals mijn dochter voorstelde : haakje in moteren en ringen aanhangen .Dit zie ik wel zitten.
Voorlopig staat het kastje op mijn schouw in de slaapkamer zodat ik het iedere dag kan bekijken.

Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...