zaterdag 28 april 2012

retro kleedje

Het is feest !  Deze avond mogen we naar een fuif voor 50 plussers !! (3 vrouwen vieren samen hun verjaardag en geven een fuif )    Het thema is  JAMES BOND.
Ik heb mij een kleedje gemaakt in de stijl van die jaren , en straks ga ik naar de kapper om mijn haar te laten opsteken met een groen lint erin. Bij het kleedje heb ik een wit gebreid vestje gekocht en naturel kleurige botten .  Ik post later wel een foto.
Al deze voorbereidingen doen mij terug aan mijn jongere jaren denken - toen maakten wij ons op om de zaterdagavond uit te gaan - het ons klaarmaken was al een feest op zichzelf en soms zelf leuker dan het feest ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...