woensdag 18 april 2012

Rond breien

Als wij op reis vertrekken zorg ik dat ik altijd een haakwerk heb voor in de auto.
nu had ik het boekje  Maak! - van Jorine Tieleman gekocht in de standaert boekhandel.
Bij het boekje zat een set rondbreinaalden. Heel uitdagend ! - want ik kon niet rondbreien.
Het gepriemel met al die naalden (5 ) leek mij niets.
Maak omdat ik in de auto mijn haakwerk vlug had afgewerkt wilde ik de tijd toch nuttig gebruiken en probeerde het rondbreien . Wat bleek - het is geen gepriemel - het is leuk om te doen.
Dan ben ik de rest van de autoreis maar kerstballen beginnen te breien zoals uitgelegd in het boekje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...