woensdag 28 november 2012

Tassen maken

 
Ik ben into mijn blauwe periode:
In vorige berichten liet ik jullie al een handtas zien in de combinatie turquoise en bruin.
Maar ik draag vaak een jeans met zwarte jas en had dus een handtas nodig die erbij paste.
Uit oude jeansbroeken knipte in vierkanten van 8 x 8 cm , naaide die met een naad van 1 cm aan elkaar en verwerkte die in mijn handtas . (onderaan is een zwarte jeans en naarmate je meer naar bovenkomt wordt de kleur bleker)
Zoals op de foto te zien is moet ik wel nog voor een zwart handvat zorgen - maar die is in de maak , dus resulstaat volgt nog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...