dinsdag 11 maart 2014

Lente handtas

                          
                Voor mij is het lente, de temperaturen stijgen hier tot 20 graden en dat in maart !
     Dan maar alvast beginnen denken aan de lente outfit, dus hier mijn eerste lente-handtas.
   De  bloemen werden gehaakt met overrschotjes garen, het patroontje van de bloem heb ik van internet gehaald maar er mijn eigen "draai" aangegeven. Ze werden met transparant garen op een linnen tas genaaid. Voor de voering van de tas koos ik een opvallend kleur uit de bloemen
                           
   De volgende versie wordt er eentje met rood /wit/blauw
                            


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...