zondag 6 april 2014

In de bergen

            
                          Wat doe je als je in de bergen bent met sneeuw en niet mag skieen ......
                                                                          HAKEN
     Hoewel ik graag haak had ik nu wel liever geskied maar met 3 hernias in mijn nek kreeg ik van mijn                   dokter een zacht opgelegd verbod om te skieen. Ik heb mijn dan maar goed voorzien van haakgaren...
Op het programma voor deze week staan:
 1/ mijn crochet along verder afwerken
2/ bovenstaande poncho  - poncho lijkt zo oudbollig woord , ik probeer er toch een hedendaagse versie van te maken
3/ mijn dreamweaver (= webdesign cursus bij te halen en examen oefeing maken)
    Ik volg deze cursus op de website van ons bedrijf te kunnen maken en bijhouden , en als ik eens veel tijd over heb dan zou ik graag mijn eigen website maaken. Blogger is wel fantastisch maar ik mis toch een persoonlijke inbreng. 
4/cursus wiskunde updaten  _ zodat ik mijn pubberende dochter een beetje kan ondersteunen....


2 opmerkingen:

  1. wat balen dat je niet mag skieen maar je hoeft je niet te vervelen zo te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo dan heb je het nog druk in de vakantie, wel balen dat je niet kan skieen.
    Geniet er toch maar lekker van.

    Croina

    BeantwoordenVerwijderen

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...