vrijdag 11 april 2014

stand van zaken

      

                            Mijn Kangeroe Kira  begint vorm te krijgen , het moet wel een konijntje 
                                 worden. Ben nog aan het denken hoe ik lange oortjes ga haken.
 Ik haak het konijntje in twee kleuren / beige voor de handejes en het gezichtje en bruin grijs voor al de rest. Nadien ga ik op het buikje een beige hartje boduren.
Klakkeloos copierren van een patroon is niet zo mijn ding , ik geef eer graag een persoonlijke toets aan. Zou het afgewerkt geraken tegen pasen ? We zien wel. Ik heb volgende week wel nog , maar er staan dan ook nog andere activiteiten op het programma.  

       
                                                              Ik voel mij terug 15. 
                       Wiskunde was vroeger op school een van mijn favorite vakken.
 Maar alles zit toch wel ver weg en een zelfstudie was toch wel nodig om volgende week de nodige uitleg te kunnen geven.
                

                              Deze namiddag ga ik enkel toeren haken aan mijn crochet along .....
                             



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...