dinsdag 13 mei 2014

Onderbroekjes

                             
                                                  Ik maakte er al eerder uit overschotjes tricot.
       Nu heb ik doelbewust 4 soorten tricot gekocht om onderbroekjes uit te maken.
    De zoektocht naar passende BH is begonnen, zelf de Bh's maken kan ik niet ( of nog niet?).
                              
                                Het patroontje heb ik ooit van internet gehaald en dan aangepast - 
                                     Lijkt op de foto wel zeer groot , maar ie een maatje 38/40
                                                           ze zitten super goed op de poep !
                              
                                       De tricot kocht ik op de stoffenbeurs en ook de rekbare kant.

                               

                                      groeten Martine

1 opmerking:

  1. Toffe onderbroeken,nu wil ik zelf er ook graag aan beginnen,heb net het patroontje van de droomfabriek afgeprint.Mag ik vragen welke aanpassingen je gedaan hebt?

    BeantwoordenVerwijderen

Short---deel 2

Klaar. - en hij zit goed ! Daar mijn pulletje  dat in aan het breien ben nog niet af is, en het dit weekend mooi weer is ben ik maar een blo...