dinsdag 13 mei 2014

Onderbroekjes

                             
                                                  Ik maakte er al eerder uit overschotjes tricot.
       Nu heb ik doelbewust 4 soorten tricot gekocht om onderbroekjes uit te maken.
    De zoektocht naar passende BH is begonnen, zelf de Bh's maken kan ik niet ( of nog niet?).
                              
                                Het patroontje heb ik ooit van internet gehaald en dan aangepast - 
                                     Lijkt op de foto wel zeer groot , maar ie een maatje 38/40
                                                           ze zitten super goed op de poep !
                              
                                       De tricot kocht ik op de stoffenbeurs en ook de rekbare kant.

                               

                                      groeten Martine

3 opmerkingen:

  1. Toffe onderbroeken,nu wil ik zelf er ook graag aan beginnen,heb net het patroontje van de droomfabriek afgeprint.Mag ik vragen welke aanpassingen je gedaan hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. in het maken van hipsteronderbroeken. Hartstikke leuk om te doen

    BeantwoordenVerwijderen

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...