zaterdag 24 mei 2014

Onderbroekjes

                         
                                                            Mijn collectie wordt groter
                                           Nu nog bijpassende bh's en genoeg poepjes ......
                                                   Het modelletjes is echt een aanrader
  voor al degenen die niet graag van die minidingetjes draagt maar toch gen boma onderbroeken wil.
                                    Door fleurige stofjes te kiezen worden de broekje echt tof ,
                                                       zelf jonge tiener vinden ze leuk :) 

                       Ik heb nog een stofje liggen die bij deze collectie past , dus wordt vervolgt.

                                                        creatieve groetjes - Mar1O

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...