dinsdag 24 juni 2014

Kleine kaartjes

      
                                   Wat is het lang geleden dat ik nog eens iets met papier maakte.
                                   Ik volg stamping mathilde haar blog en daar werd ik geinspireerd.

                                                           http://stampingmathilda.blogspot.

                                Het uiterst rechtse kaartje is bijna een copy van haar kaartje , het zette 
                                                  mij op weg om weer te experimenteren.
                     Voor het minddenste kaartje gebruikte ik een kurk die ik met waterverf insmeerde,    
                   eerst enkele afdrukken op een klad blaadje zodat de meeste verf eraf is en dan op het 
                    goede kaartje. De bollen deden mij denken aan balonnen dus tekende ik met een 
                                                        fijne stift een cirkel en een touwtje.
                      Het eerste kaartje is gemaakt met de restafdrukken van het derde kaartje.
                       Uit overschot papier knipt ik uit de vrije hand  bloemblaadjes.
                                            Dit kaartje is reeds onderweg naar mijn mama                                                                                                die dit weekend een open tuindag organiseert.
      
           Een doosje waar ooit heel speciale pralines inzaten gebruik ik om alles samen te                                                                                       bewaren.
                            
                                        
                                                     Een iets mannelijker versie.

2 opmerkingen:

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...