zondag 29 juni 2014

Tuintaart

                                      
                                              Vandaag is het opentuindag bij mijn mama.
                                                 Ik wilde een cake meedoen die paste.
                                 En ik wilde allang eens een gedecoreerde taart maken
                                                                           dus....
                                 De binnenkant is een 4/4 cake en de buitenkant is rolfondant. 
                                  De blaadjes en het vogeltje maakte ik met een uitsteekvormpje en zij
                                                                      ingekleurde rolfondant. 
ik heb wel geleerd dat als je donkere kleuren wil maken je geen vloeibare voedingskleurstof kan gebruiken, de rolfondant wordt dan korrelig. De donkere takken maaakte ik dan maaar uit chocolade, maar om de een of andere reden wou die niet hard worden en zat ik met gebroken takken.
Dus moest ik op elke breuk blaadjes leggen en is het resultaat wat het is 
                                                   . Mijn man vindt het iets te veel van het goede , 
                                                  en ik moet hem gelijk geven  te veel is te veel.
                                                                   Dus de volgende keer beter.
                           

1 opmerking:

  1. Ik vind het wel mee vallen hoor met het teveel.
    Vind hem zelfs erg leuk zo met de blaadjes en bloemen.
    Zal je moeder erg blij mee zijn.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...