donderdag 3 juli 2014

Bloesje voor klein meisje

                                  
                        Uit de restjes van mijn tulpenkleed maakte ik dit bloesje (maat 104).
                                           Ik dacht - dit steek ik vlug eens in elkaar-
                                                           Maar wat was ik fout.
             Er zitten zel geen nepen en slpleeten in zoals in de meestje jurken voor volwassenen maar wat            was dat kraagje een priemelwerk, tot é maal toe heb ik het losgemaakt en nog ben ik niet voor 100 % tevreden. De volgende keer doe ik het andersen niet volgens de handleiding uit het boek.....
                                       Patroontje komt uit   HET GROTE NAAIBOEK. 
                               Het kleedje wordt binnenkort cadeau gegeven aan vrienden . 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...