zaterdag 12 juli 2014

Strandtas

                      
                                                        Morgen start mijn verlof.
                          En voor toekomstige zonnige dagen maakte ik deze strandtas.
                       Ik ben niet echt een zeemens , en zeker geen strandzitter maar voor het geval
              de warmte ondraaglijk wordt en het strand de enig koele plek is maakte ik nog deze tas.
              De buitenkant is een soort toile siree die ik kocht op de stoffenbeurs, de voering is een zachte 
           geribde stof. Het model heb ik reeds meerdere malen gemaakt als boodschappentas.
          Ik wou nu een iets andere afwerking en voegde een zak toe  bij de zijkant die ik afwerkte met            een fel groen gekleurde paspelboord. De paspel maakte ik zelf uit een overschotje stof.
           Er is nog tolie siree over en  ik ben van plan om er nog een  toilettasje mee te maken.
                                                             Groeten Martine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...