dinsdag 16 september 2014

Gehaakt kussen

                                       Ik had een tijdje geleden een lap gehaakt met granny patroon.
   Ik wou er een kussen van maken ,maar hoe verwerk je nu het best de gehaakte stof tussen de lappenstof ?
Naai ik nadien de lap op het kussen of naai ik alles samen ?

Gisterenavond ben ik eraan begonnen gewoon doen dacht ik , ik maakte het kussen zoals ik anders maakte met een rits achteraan en bij het aan elkaar naaien spelde ik gewoon de gehaakte lap ertussen. daarna alles met de naaimachine dicht genaaid . Het is al wel een behoorlijk dik pakje maar het lukt. Eens alles genaaid , omkeren en klaar is Kees. De gehaakte lap zit mooie tussen de stof .
Zo simpel is het.
                              
             Groeten Martine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...