woensdag 3 september 2014

Sunny pants

                           
    Op blogs kom je ze regelmatig tegen de sunny panty's van la maison vistor.
Ik had als eens een kleedje uit dit tijdschrift gemaakt ,en de patroon zat als gegoten.
Nu las ik op blogs dat de patroon van de sunny panty's groot en wijd zou zijn , dus ik besloot op een maatje 38 (is mijn normale maat) te nemen maar zonder naad.  Nu heb ik er spijt van , want de pijpen zijn voor mij iets te smal. Gelukkig heb ik een dochter met smallere billetjes....
Ik ga de broek zeker hermaken want  ik wik er ook een. 
   
                             
De patroon heb ik intussen als aangepast , en uitgesneden uit een katoentje . Ik maak eerst als test nog een pyjama broek volgens dit patroontje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...