donderdag 22 september 2016

BH aangepaste


      
Dit is de aangepaste versie van de BH merkwaardigheden BHS 10.
Ik heb het maagstreken smaller gemaakt en de plaats waar de schouderbanden starten meer naar buiten toe gezet.
De BH zit goed maar er zit een valse ploo in die loopt juist boven de naad van de boven en ondercup.
I9k ga proberen dit op te lossen door in mijn volgende test-BH de naden van de buitenstof van de boven en ondercup meer uit te dunnen.
De vorm van de bovencup ga ik ook nog aanpassen , minder afgerond .

Ik blijf verder oefenen want ooit wil ik een BH maken die lijkt of hij uit de lingeriewinkel komt .......
       
 
       
 
       

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...