zaterdag 10 september 2016

Met dank aan de juf ....


 

2 jaar geleden had ik dit kleedje gemaakt voor een feest.
Ik had het op het laatste nippertje gemaakt , je kent dat een uur voor je weg moet moet de zoom nog afgewerkt worden ...
Toen ik het paste had ik een probleem met mijn rugpand, het viel in een plooi.
Ik had al van alles geprobeerd maar niets hielp, ik kon het kleedje enkel dragen met een pulletje erover zodat je de verkeerde plooi in mijn rug niet zag.
Nu ben ik begin september begonnen met het volgen van een naaicursus.
Dus ik dacht , ik neem het probleempje eens mee naar de les.
De juf zag direct waar het probleem lag , ik had teveel stof in mijn rugpand (heb een vrij holle rug).
Ze voegde horizontale nepen in en hup weg was de valse plooi.
Ik was super tevreden , en kan het kleedje nu doordragen.

1 opmerking:

  1. Het is dan ook wel een heel mooi stofje,fijn dat je het nu gewoon ook zonder een vestje aan kan.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...