zaterdag 7 februari 2015

Gebloemd kleedje

   
                                          
                                                   Ik ben begonnen aan mijn kleedje :    
                Stof gewassen op 40° en gedroogd in droogkast om stof te laten voorkrimpen.

                Patroon overgetekend op plastiek
                                           
                     Ik teken altijd mijn naden bij mijn patronen, het voordeel van plastiek is 
                    dat je er perfect door kan kijken en je patroon kan positioneren tov van de dessin.
               
          
                          
                       Volgende stap is stof knippen......                                     

                    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...