maandag 29 december 2014

kaarsen gieten

                    
                          
                               Ik kreeg ooit een doos vol met materiaal om kaarsen te gieten.
                                  Een doos vol met wieken in verschillende maten,pigmenten
                                     om alle kleuren te maken , vormen om te gieten ....
                                     alles zat erin. Voorr mij was dit een echte snoepdoos.
                                               Nogmaals  BEDANKT GULLE  GEVER
              Ik giet nu niet iedere week kaarsen , met met de feestdagen had ik de doos terug uitgehaald.
              Ik vulde een grootte bokaal met grijs kaarsvet , de bedoeling is dat ik de bokaal aan de
               buitenkant nog ga versieren zodat ze past op mijn feesttafel woensdagavond.
           De dochter van de gulle gever zie ik zondag en als geschenkje heb ik ook een kaars  gemaakt .
                                                  Ik post nog enkele fotos als alles af is.                 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...