dinsdag 16 december 2014

kerstballen haken

        
           
         
                                         kerstballen haken - het is er de tijd van het jaar voor      
                          ik haakte een rechthoekig lapje en stropte het boven - en onderaan dicht.
               
          
           Om te vermijden dat je er de vulling doorziet - zoals op bovenstaande foto - 
      stak  ik  de vulling in een oud stukje nylon kous die ik terug bovenaan en onderaan 
     stropte. Om alles mooi af te werken zou er nog een satijnlintje bovenop de bal moeten kolmen.


     
                                       

                                 

   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...