donderdag 18 december 2014

Tapijtje is af

   
                                         
                               Mijn gehaakte tapijtje is af en ligt nu te pronken in mijn inkom.
                                                            Ik heb 1 bol garen gebruikt.
                           Graag zou ik een groter tapijt haken, omdat ik het mooi vind,
                       maar ik zie er een beetje tegenop omdat het wel een lastige karwei is. 
              Haken met een haaknaald 10 is niet eenvoudig en daar ik last heb van mijn nek
                                          ( enkele hernia's) is het niet zo aangerdaden.
                                                                        We zien wel....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...