woensdag 3 december 2014

Tapijtje haken

                                       

                                            Ik hen nog een aantal klossen lintgaren liggen .
                                              Jammer genoeg van elke kleur maar 1 klos.
                                        Op pinterest zag een mooie zitkussens en tapijtjes.
 Voor een zirkussen heb ik met 1 klos zeker niet genoeg. Dan maar een tapijtje - een kleintje
                            Ik haak met een haaknaald nr8 , en ik moet zeggen dat het vrij lastig is.
                                                   Gelukkig is het resultaat wel mooi.
                    
                                     
                                              Het lint dat ik hier gebruik komt van de Hema, 
                                  ik ga toch nog eens kijken of ik er geen klos bij kan kopen,
                                           zodat het een tapijt wordt en geen onderzetter.
        

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Te lang geleden

Het is al veel te lang geleden dat ik mijn blog heb aangevuld! Ik heb intussen niet creatief stil gezeten. Er werd genaaid - gebreid en g...